BENDROJI PASLAUGOS INFORMACIJA IR SKRYDŽIŲ TAISYKLĖS:


Karšto oro balionų skraidymo sezonas tęsiasi nuo gegužės 1 d. iki rugsėjo 30 d. imtinai. Skrydžiai vykdomi anksti ryte (apie 1-2 val. po saulėtekio) 5-9 val. ir vakare (1-2 val. iki saulėlydžio) 18-22 val. Karšto oro balionas skrenda tik pavėjui, todėl nėra galimybės iš anksto prognozuoti tikslų orlaivio skrydžio maršrutą ir tikslią nusileidimo vietą. Įprastai karšto oro balionas nusileidžia automobiliams ir žemės komandai lengvai pasiekiamoje pievoje. Skrydžiui oro balionas paruošiamas per 20-30 min. Į Paslaugos kainą įskaičiuota: ne trumpesnis nei 40 minučių skrydis, priešskrydinis keleivių saugos instruktažas, keleivių draudimas (draudimas negalioja keleivių daiktams, kurie yra pametami ar sugadinami paslaugos teikimo metu), taurė putojančio gėrimo, keleivių pasitikimas ir parvežimas į sutartą susitikimo vietą, skrydžio padėkos/sertifikatų įteikimas. Saugiam karšto oro baliono skrydžiui reikalingos tinkamos meteorologinės sąlygos, todėl skrydis saugos sumetimais (pvz. dėl pasikeitusių meteorologinių sąlygų) gali neįįvykti. Tokiu atveju paslaugos suteikimas gali būti pavėlintas arba nukeltas į kitą dieną. Tokiu atveju, kliento patirtos papildomos išlaidos (pvz. atvykimo į sutartą susitikimo vietą) nėra kompensuojamos. Hot Air Lines negarantuoja klientui pasirinktos paslaugos suteikimo konkrečią jo pasirinktą dieną. Hot Air Lines taip pat negarantuoja paslaugos suteikimo, jei klientas paslaugos užsakymo metu pateikė melagingus, netikslius, klaidinančius ar ne visus reikalaujamus duomenis, taip pat jei keleivis pavėluoja į susitikimo vietą daugiau nei 15 minučių. Skrydžio metu dėvima apranga turi apsaugoti visą kūną. Tinkamiausia aprangos medžiaga – medvilninė. Rekomenduojama su savimi turėti skrybėlę ar kepuraitę nuo saulės. Avalynė turi būti patogi, nevaržanti judesių bei neribojanti mobilumo, pageidautina - su auliukais.

Nors įstaiga imasi pagrįstų priemonių, kad mūsų svečiams būtų užtikrinta saugi patirtis, tam tikra rizika yra būdinga kiekvienai veiklai ir negali būti pašalinta nesunaikinant jos unikalumo. Dėl šios būdingos rizikos gali būti prarasta ar sugadinta įranga, atsitiktinai susižalota, susirgta, o kraštutiniais atvejais - patirta negrįžtama trauma ar mirtis. Hot Air Lines neprisiima atsakomybės už veiklas, kuriose nusprendžia dalyvauti jos klientai, ir šie klientai prisiima visą atsakomybę už čia nurodytą riziką ir bet kokią konkrečiai nenurodytą būdingą riziką. Bet koks dalyvavimas bet kokioje veikloje yra visiškai savanoriškas ir priklauso nuo paties dalyvio pasirinkimo, nepaisant jam būdingos rizikos ir žinant apie ją. Jūs sutinkate imtis visų apdairių priemonių, susijusių su jūsų saugumu paslaugos metu, įskaitant, bet neapsiribojant, tinkamą saugos priemonių (įskaitant saugos diržus, diržus ir (arba) plūduriavimo priemones) naudojimą ir visų žodinių ir (ar) rašytinių įspėjimų dėl sveikatos ir saugumo laikymąsi. Hot Air Lines neatsako už nuostolius ar žalą, patirtą dėl to, kad nesilaikėte saugos instrukcijų, skrydžių taisyklių ir nepaisėte įspėjimų:

- į skrydį oro balionu negali būti priimami jaunesni nei 6 metų amžiaus arba tie, kurių ūgis nesiekia 110 cm (jaunesniems nei 16 metų amžiaus asmenims negalima skristi be lydinčio suaugusio asmens);

- skrydis oro balionu yra aktyvi paslauga, todėl daugumai jų reikalingas pakankamas fizinis pasirengimas: karšto oro baliono svečiai turėtų gebėti saugiai įšokti į oro baliono krepšį ir iš jo išlipti (svečiai gali įvertinti savo galimybes saugiai įlipti arba kreiptis pagalbos į mūsų antžeminį personalą, kuris prireikus mielai padės. Tačiau bendrovė neprisiima jokios atsakomybės už nepalankią sveikatos būklę, nes svečiai dalyvauja savo rizika);

- nėščios moterys: karšto oro balionu nerekomenduojama skristi nėščioms viešnioms, joms bus leidžiama skristi tik pirmąjį nėštumo trimestrą, o nėščioms viešnioms, esančioms antrajame ir trečiajame nėštumo trimestre, skristi karšto oro balionu nebus leidžiama;

- pramoga nerekomenduojama svečiams, kuriems per pastaruosius 6 mėn. buvo atlikta didelė operacija, asmenims, kuriems per pastaruosius 6 mėn. buvo lūžusi koja ar ranka, taip pat asmenims, kenčiantiems nuo chroniškų nugaros ar kaklo skausmų ar traumų (jei keleiviams kyla abejonių ar jų sveikatos būklė yra tinkama skrydžiui oro balionu, jie prieš skrydį turi pasitarti su savo šeimos gydytoju ar kitu kvalifikuotu specialistu ir paslaugų teikėju);

- draudžiama rūkyti karšto oro baliono krepšyje ir 20 (dvidešimties) metrų atstumu nuo karšto oro baliono kupolo, krepšio ar priekabos, bei mūsų įmonės naudojamose antžeminėse transporto priemonėse;

- prieš skrydį ir skrydžio metu griežtai draudžiama vartoti alkoholinius gėrimus (išskyrus atvejus, kai gėrimai patiekiami kaip paslaugos dalis), taip pat nebus aptarnaujami keleiviai apsvaigę nuo narkotinių ir (ar) psichotropinių medžiagų;

- skrydžio metu griežtai draudžiama naudotis aštriais ir stikliniais daiktais;

- draudžiama skristi avint aukštakulniais batais;

- foto ir vaizdo, bei kitos asmeninės technikos saugumą užtikrina patys keleiviai. Hot Air Lines neprisiima atsakomybės už jokius keleivių į skrydį pasiimtus daiktus (be to, jų bendra masė neturi viršyti 2 kg);

- bendrovė turi teisę atsisakyti vežti svečią, kurio elgesys kenkia grupės saugumui ir malonumui. Skrisdami su mumis sutinkate pripažinti piloto autoritetą ir priimti jo sprendimus. Mūsų darbuotojai turi teisę į saugią darbo aplinką, o mūsų svečiai - į puikius įspūdžius. Bet kokia grėsmė saugumui, fizinė ar žodinė, arba netinkamas elgesys gali lemti atsisakymą suteikti klientui paslaugą. Jei pilotas pareikalauja, kad svečias pasitrauktų iš skrydžio, pinigai negrąžinami, o svečias pats atsako už savo kelionės išlaidas ir priemones;

- paslauga neteikiama asmenims, kurie dėl bet kokių priežasčių negali stovėti ir abiem rankomis laikytis už krepšyje esančių rankenų skrydžio bei nusileidimo metu. Sveriantiems daugiau kaip 110 kilogramų keleiviams gali būti pritaikytas papildomas mokestis;

- Jūs sutinkate, kad dalyvaujant skrydyje kiti dalyviai, Hot Air Lines ar jos atstovai gali daryti vaizdus, nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuose galite būti užfiksuoti arba įamžinti jūs. Jūs sutinkate, kad tokios nuotraukos ir vaizdo įrašai būtų daromi, ir suteikiate bendrovei, jos rangovams, subrangovams ir teisių perėmėjams neterminuotą, nemokamą, neatšaukiamą leidimą bet kokiu tikslu bet kokioje šiuo metu žinomoje ar vėliau sukurtoje laikmenoje juos naudoti be jokių papildomų įsipareigojimų ar jums mokėtinų kompensacijų.

Hot Air Lines gali atsisakyti suteikti pasirinktą paslaugą asmeniui, kuris neatitinka paslaugos teikimui keliamų sąlygų ir (ar) reikalavimų ir tokiu atveju pinigai, už kuriuos buvo įsigyta paslauga, nėra grąžinami. Klientas užsakydamas ar įsigydamas paslaugą, patvirtina, kad jam yra žinoma, jog paslaugų teikėjas gali atsisakyti suteikti užsakytą paslaugą, jei toks paslaugos suteikimas konkrečiu atveju sukeltų grėsmę kliento sveikatai, gyvybei ar galėtų padaryti kitokios žalos.

PASLAUGOS SUTEIKIMO TVARKA

Internetu užsiregistravus sistemoje ir gavus informaciją apie patvirtintą registraciją, Hot Air Lines su klientu susisiekia registracijos metu nurodytais kontaktais: telefonu, SMS žinute ar elektroniniu paštu. Iš anksto sutarus dėl skrydžio datos, skrydžio dieną visa būtina informacija apie skrydžiui paskirtą susitikimo vietą, laiką, piloto telefono numerį informacija išsiunčiama klientui SMS žinute. Klientas privalo atvykti į SMS žinutėje nurodytą susitikimo vietą nurodytu laiku. Klientui pavėlavus daugiau nei 15 (penkioliką) minučių arba neatvykus visai, skrydis vis tiek yra vykdomas, o kliento įsigyta paslauga traktuojama kaip suteikta. Klientas turi teisę atsisakyti skristi likus ne mažiau nei 12 valandų iki sutarto skrydžiui susitikimo laiko. Kitu atveju laikoma, kad paslauga klientui buvo suteikta, o pinigai (arba užstatas) už paslaugą nėra grąžinami. Numatyta skrydžio vieta dėl objektyvių priežasčių (meteorologinių sąlygų, oro uosto skrydžių valdymo tarnybos nurodymų ir pan.) net ir po skrydžio patvirtinimo gali būti pakeista. Įvykus skrydžio vietos pasikeitimui dėl objektyvių priežasčių, tokie skrydžio vietos pasikeitimai klientams yra privalomi.

SKRYDŽIO BILIETAS / DOVANŲ KUPONAS

Skrydžio bilietas / dovanų kuponas yra Hot Air Lines klientui perduotas dokumentas, patvirtinantis, kad jis ar kitas jo pasirinktas asmuo turi teisę į konkrečiame skrydžio biliete / dovanų kupone nurodytą paslaugą. Šis dokumentas gali būti tiek popierinis, tiek skaitmeninis ir turi savo unikalų numerį, bei sutartą paskraidinti keleivių skaičių su pageidautina skrydžiui vieta. Jame taip pat nurodytos įsigijimo ir galiojimo datos. Šis dokumentas nėra vardinis ir bet kada gali būti perleistas kitam asmeniui. Tokiu atveju visi Hot Air Lines įsipareigojimai pereina skrydžio bilietą / dovanų kuponą perėmusiam asmeniui. Pastarasis įgyja teises ir pareigas, numatytas šiose taisyklėse. Skrydžio bilietas / dovanų kuponas, kurio galiojimo laikas baigiasi ne sezono metu (nuo spalio 1 d. iki balandžio 30 d.) turi būti panaudotas iki einamojo karšto oro balionų skraidymo sezono (nuo gegužės 1 d. iki rugsėjo 30 d.) pabaigos. Klientui nepanaudojus skrydžio bilieto / dovanų kupono, jame nurodytu galiojimo terminu, pinigai už nepanaudotą skrydžio bilietą / dovanų kuponą klientui nėra grąžinami. Taip pat skrydžio bilieto / dovanų kupono galiojimo laikas nebepratęsiamas, jeigu klientas po užsiregistravimo skrydžiui atsisakė skristi daugiau nei 5 (penkis) kartus. Klientas turi teisę skrydžio bilieto / dovanų kupono galiojimo laikotarpiu pasikeisti įsigytą skrydžio bilietą / dovanų kuponą į kitą Hot Air Lines siūlomą tos pačios vertės, pigesnę ar brangesnę paslaugą.

Keičiant į pigesnę, kainų skirtumas nėra grąžinamas, o pasirinkus brangesnę paslaugą taikoma priemoka. Tačiau visais atvejais naujo skrydžio bilieto / dovanų kupono galiojimas lieka toks pat, kaip pakeisto skrydžio bilieto / dovanų kupono. Pinigai už skrydį pirkėjui grąžinami tik tuo atveju, jei užsakyta konkrečiai dienai paslauga (VIP skrydis oro balionu) neįvyksta dėl Hot Air Lines arba netinkamų meteorologinių sąlygų kaltės. Tokiu atveju grąžinama visa pirkėjo sumokėta suma. Dovanų kupono atveju neįvykęs skrydis yra perkeliamas į kitą abiems pusėms patogią dieną.

 

PRIVATUMO POLITIKA

Mes vertiname Jūsų privatumą ir siekiame užtikrinti, jog lankydamiesi mūsų svetainėje bei dalindamiesi savo asmeniniais duomenimis su mumis jaustumėtės saugiai. Mums svarbus Jūsų pasitikėjimas, todėl įsipareigojame gerbti bei saugoti kiekvieno duomenų subjekto privatumą ir asmens duomenis.

Kad galėtume įvykdyti savo įsipareigojimus Jums kaip savo klientui, mums reikia tam tikrų Jūsų asmens duomenų. Mes įsipareigojame rinkti ir tvarkyti Jūsų asmens duomenis tik tada ir tik tokia apimtimi, kiek būtina konkrečiam, apibrėžtam ir teisėtam tikslui įgyvendinti. Mes imamės atitinkamų priemonių užtikrinti, kad mums pateikti asmens duomenys visada būtų saugūs ir kad Jūsų asmens duomenų tvarkymas atitiktų galiojančius duomenų apsaugos įstatymus bei mūsų vidinę tvarką. Mums svarbu užtikrinti Jūsų asmens duomenų tvarkymo skaidrumą.

Klientų duomenys tvarkomi, vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme įtvirtintais asmens duomenų tvarkymo reikalavimais ir kitais teisės aktais, susijusiais su asmens duomenų apsauga, nuo 2018 m. gegužės 25 d. – Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo).

Naudojamos sąvokos

Asmens duomenys – bet kokia informacija, susijusi su fiziniu asmeniu (duomenų subjektu), kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai arba netiesiogiai nustatyta pasinaudojant atitinkamais duomenimis (pvz., vardu, pavarde, adresu, telefono numeriu ar kita informacija).

Klientas – bet koks asmuo, kuris užsisako, perka ar naudojasi mūsų paslaugomis.

Kaip renkame Jūsų asmens duomenis?

Informacija, kurią renkame apie Jus, priklauso nuo Jūsų užsakomų paslaugų ir to, kokią informaciją pateikiate mums, kai užsakote paslaugą. Mes renkame duomenis, kuriuos pateikiate Jūs, pvz., kai bendraujate arba turite teisinių santykių su mumis, pavyzdžiui, perkate paslaugą arba kreipiatės į mus prašydami suteikti informaciją.

Jūs neprivalote pateikti jokių asmens duomenų mums, tačiau, nusprendus to nedaryti, gali būti, kad mes negalėsime Jums suteikti paslaugų.

Kokiu tikslu renkame (tvarkome) asmens duomenis?

Jūsų asmens duomenys tvarkomi siekiant:

Kokių kategorijų asmens duomenis renkame?

Šiuo tinklalapiu galite naudotis neatskleisdami asmens duomenų. Asmens informacijos pateikimas nėra sąlyga naudotis šiuo tinklalapiu, išskyrus atvejus, kai duomenys reikalingi perkant bilietus, registruojantis skrydžiui oro balionu. Nepateikus būtinų asmens duomenų, negalėsite vykdyti pirkimo proceso, o mes negalėsime Jums suteikti paslaugų. Renkame duomenis, priklausančius šioms kategorijoms:

Kiek laiko saugome Jūsų duomenis?

Surinkti asmens duomenys saugomi spausdintiniuose dokumentuose ir mūsų informacinėse sistemose. Mes saugome Jūsų asmens duomenis tiek, kiek tai numato teisės aktai arba atsižvelgdami į duomenų tvarkymo tikslus, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo laikotarpis. Asmens duomenys paprastai saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami. Jūsų duomenis saugome tam, kad prireikus galėtume Jums suteikti reikiamą informaciją, kad turėtume tinkamą mūsų ir Jūsų santykių istoriją ir galėtume atsakyti į visus klausimus, susijusius su abipusiu bendradarbiavimu.

Visi Jūsų asmens duomenys yra saugomi sistemoje tol, kol galioja pasinaudojimo paslauga laikotarpis ir ne mažiau kaip 6 mėnesius nuo pasinaudojimo paslauga dienos.

Slapukų naudojimas (Cookies)

Slapukas – tai mažas tekstinis failas, kurį interneto svetainė įrašo į jūsų kompiuterį arba mobilųjį prietaisą, kai jūs toje svetainėje apsilankote. Slapukai plačiai naudojami tam, kad interneto svetainės veiktų arba veiktų efektyviau, ir siekiant suteikti informacijos svetainės savininkams.

Svetainėje naudojame šiuos slapukus:

„Google Analytics“ – teikiama žiniatinklio analizės paslauga, kuri padeda išanalizuoti, kaip naudojamasi šia interneto svetaine. Teikiama informacija pakartotinei rinkodarai. Visi duomenys anoniminiai.

„Facebook Pixel“ – naudojame kaip analizės įrankį, leidžiantis įvertinti reklamos efektyvumą, suprasdamas veiksmus, kuriuos atliekate mūsų svetainėje. Renkami duomenys anoniminiai.

Papildoma informacija

Jeigu Jūs turite bet kokių klausimų, susijusių su asmens duomenų tvarkymu ar šia privatumo politika, prašome susisiekti su mumis el. paštu: info@orobalionai.lt